نفروپاتی IgA با گلو درد و از دست دادن پروتئین
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفروپاتی IgA با گلو درد و از دست دادن پروتئین

گلو درد و از دست دادن پروتئین، همچنین به عنوان شناخته شده پروتئین، اغلب به وضعیت سلامت بیماران نفروپاتی IgA در تاثیر می گذارد. اگر سمت چپ به تنهایی، این دو مشکلات IgA نفروپاتی خواهد بدتر و موجب مشکلات دیگر به راحتی. هنگامی که شما این شرایط، سعی کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها را در اینجا.

همانطور که همه ما می دانیم، نفروپاتی IgA در توسط IgA در ترکیب با آنتی ژن باعث رسوب در کلیه فیلتر، گلومرول. IgA در ایمونوگلوبولین تولید شده توسط غدد اطراف گلو است که می تواند با عفونت ها مبارزه می باشد. با این حال، در صورتی که بدن را به تولید بیش از حد غلظت IgA، ممکن است اختلالات سیستم ایمنی بدن را تجربه و نفروپاتی IgA به آسانی رخ می دهد. برای بیماران نفروپاتی IgA در، عفونت دستگاه تنفسی فوقانی از عوارض شایع است، در حالی که گلو درد فقط یک نشانه از این عارضه است. علاوه بر این، اگر بیماران به اندازه کافی آب نمی نوشند، آنها می توانند گلو متورم و ملتهب و دردناک است.

از دست دادن پروتئین نسبت به اختلال در سیستم فیلتراسیون گلومرولی، و به طور معمول فوم حباب رخ می دهد ادرار یا ادرار. اگر کنترل موثر نیست، از دست دادن پروتئین ممکن است به سوء تغذیه، تورم، ریزش مو، تغییرات ناخن، و بسیاری مشکلات دیگر منجر شود.

با توجه به این، بیماران باید درمان های موثر را برای مدیریت گلو درد و نشت پروتئین، و روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

1 با توجه به این، بیماران باید درمان های موثر را برای مدیریت گلو درد و نشت پروتئین، و روش های زیر ارزش امتحان می باشد.

2 نگاهی به غذاهای غنی از پروتئین با کیفیت بالا: کیفیت پروتئین می تواند اسیدهای آمینه ضروری را فراهم و تولید زباله اضافی.

3 خوردن داروهای مناسب و راهنمای پزشکی: اگر برنامه رژیم غذایی به طور موثر نمی تواند کنترل عفونت گلو، بیماران نیاز به برخی از آنتی بیوتیک است. به طور مشابه، بیماران نیاز به داروهای خاص مانند استروئیدها و داروهای سرکوب کننده ایمنی برای جلوگیری از از دست دادن پروتئین.

4 قبول سلول های بنیادی: در این روش درمانی می تواند ریشه نفروپاتی IgA در از بین بردن غلظت IgA، مقررات ایمنی و معکوس کردن آسیب کلیوی را درمان کنند. سپس سلول های کلیه از کار افتاده می تواند به حالت عادی به تدریج بازگشت.

برخی از درمان های دیگر نیز ممکن است کنترل درد گلو و پروتئین کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر، شما می توانید با ما به طور مستقیم از طریق ایمیل به بیماری kidney-support@hotmail.com و یا ترک یک پیام در تابلو اعلانات تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: نفروپاتی IgA در، گلو درد، از دست دادن پروتئین ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: